[TYPO3-UG Dutch] e-mail formulier

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Mar 18 13:05:59 CET 2008

Dag Rob,

even ter verduidelijking:

Ik heb het content element 'Email formulier' geplaatst op een pagina.
Daarna heb ik even het standaard email formulier aangemaakt en bewaard.
Daarna kon ik met de wizzard aan de slag en heb ik stijl toegevoegd via
de CSS.

Alleen blijven dan de volgende vragen over:
1) Hoe koppel ik in dit geval een javascript aan een input field?
2) Wat is de benodigde stijl in css om een radiobutton in IE en FF
hetzelfde te krijgen?
3) Hoe verander ik de verstuur knop? Deze krijgt een class mee, dus kan
ik er op 1 of andere manier zo'n stijl aan meegeven zodat het er wat
meer uit ziet als een 'knop'?

Groet,

Dick