[TYPO3-UG Dutch] hoe de bestandes pagina's naar new web site

Nader Emami n.emami at gmail.com
Fri Mar 14 18:52:00 CET 2008

Dick Hoogendijk wrote:

> Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt dat een html website niet
> zomaar even een op een is over te zetten naar een CMS als TYPO3.
> Wanneer het niet al te veel pagina's zijn kun je misschien beter met
> knip- en plakwerk aan de slag. Html pagina tonen -> cut/paste in de
> pagina van typo3. Let er wel op dat alle vreemde tekens overeenkomen.
> Gedachtensteepjes zijn berucht evenals de speciale aanhalingstekens die
> in DTP pakketten worden gebruikt.

Messchien met een concrete voorbleed kan ik mijn vraag duidelijker
maken. Ik heb in een directory 20 metadata file (neem aan dat ze ASCII)
files zijn. In mijn new web site heb ik een pagina aangemaakt die heet
"reports metadata" en ik wil deze metadata files met een lijst in deze
pagina (reports metadata") aangeven.
Hoe most ik dat doen? Moet ik een  HTML pagina voor "reports metadata"
creeren waarin een lijst wordt gemaakt die dezde file aangeeft?

Mvg,
Nader