[TYPO3-UG Dutch] hoe de bestandes pagina's naar new web site

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Fri Mar 14 18:38:17 CET 2008

On Fri, 14 Mar 2008 18:20:55 +0100
Nader Emami <n.emami at gmail.com> wrote:

> Bedank voor je reactie! Ik heb een tar file oude web site en ik moet
> ze naar nieuwe web site importeren. Er is geen ftp nodig, want de tar
> file is uitgepakt op hetzelfde machine en ik kan bij deze file
> aankomen. Moet ik de tar file in adminfiles directory uitpakken?

Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt dat een html website niet
zomaar even een op een is over te zetten naar een CMS als TYPO3.
Wanneer het niet al te veel pagina's zijn kun je misschien beter met
knip- en plakwerk aan de slag. Html pagina tonen -> cut/paste in de
pagina van typo3. Let er wel op dat alle vreemde tekens overeenkomen.
Gedachtensteepjes zijn berucht evenals de speciale aanhalingstekens die
in DTP pakketten worden gebruikt.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxde 01/08 ++