[TYPO3-UG Dutch] Extensie gezocht file(s) upload/donwload enshare

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Sun Mar 9 21:52:06 CET 2008

Ha Eef,

Na installatie heb ik de volgende fout melding voor de gehele backend:

TYPO3 Fatal Error: Extension key "danp_libs" was NOT loaded!
(t3lib_extMgm::extPath)

ik ga ervan uit dat deze extensie eerst geinstalleerd had moeten worden,
maar ik kan nu niet meer bij de Extension Manager.
Heb jij een idee?

Groeten, Kees