[TYPO3-UG Dutch] Extensie gezocht file(s) upload/donwload en share

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sun Mar 9 15:04:03 CET 2008

Dag Kees,

Na veel zoeken heb ik gekozen voor 2 opties voor mijn klanten:
-	Indien men er tekst bij wil zetten: tt_news, mooi strak opmaken, met
tekst en link, werkt prima
-	documentdirs. Kan men ook zelf mee uploaden, Geen tekst. En pas op:
er zit een klein foutje in de update van de bestanden. Moet je alleen via
cron doen.

Succes, Eef