[TYPO3-UG Dutch] vertalen extensies

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Sun Jun 22 15:26:45 CEST 2008

Beste hulpvaardige vertalers. We zijn 1 week verder en het lijkt alsof er
niets meer gebeurd.
Er is gevraagd om de lijst van extensies, die vertaald zouden moeten worden.
Er is gevraagd wie de coordinatie op zich neemt.
Er is gezegd dat de vertaalserver er uit ligt. Maar die schijnt niet nodig
te zijn.

Ik wil best de coordinatie op mij nemen. Maar dan heb ik behoefte aan de
lijst van extensies.
Dan kan deze gepubliceerd worden, zodat wie al een vertaling heeft liggen
deze kan opsturen.
Het restant van de lijst kan verdeeld worden onder de vrijwilligers.
Na vertaling kunnen de resultaten weer opgestuurd worden.

Naast deze actie kan ook de NL standaardisatie opgestart worden.

Sander kan je je hierin vinden of heb ik iets over het hoofd gezien.?

Kees van der Hall

"Sander Vogels" <sander at typo3.nl> schreef in bericht
news:mailman.6981.1213352266.4573.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...