[TYPO3-UG Dutch] Jeugdig enthousiastme, een vol programma en de verkeerde volgorde

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Jun 11 16:56:10 CEST 2008

Beste mailinglijstleden,

Ik ben te laat.

Te laat met het officieel aanmelden van mijn medewerking aan het
welslagen van de gebruikersdag op 4 juli.
't Vorig jaar werd ik bijna (of helemaal) verplicht wat interessants te
vertellen omdat ik wat problemen met de dag had, waardoor de datum
verzet is. Weet je nog?

Nu ben ik te laat. Het programma is al vol.
Nee, ik val niet onder de "Nog niet bevestigde sprekers".

Jammer.

Maar misschien is dit wel een goede reden om mijn tanende site nu toch
maar weer eens goed op te tuigen. Had ik dat al niet vaker gezegd?

Ik zie jullie op 4 juli in het CNV gebouw.

Groeten,

Daniel