[TYPO3-UG Dutch] Warnings bij edit item auxdataviewer

Ronald Bezemer ronaldbezemer at gmail.com
Tue Jun 10 23:42:46 CEST 2008

Beste lijst,

Sinds een paar maanden gebruik ik voor onze site typo3. Ben nu bezig met het
bouwen van een ledenadministratie waarvoor ik de mooie extentie
auxdataviewer gebruik.
Hier loop ik nu tegen een probleem aan dat ik niet klein krijg.

Als ik bij een verzameling van gegevens een item wil wijzigen verschijnt er
netjes een textbox waarin ik de waarde kan aanpassen, maar als ik dan op de
knop 'update' heb geklikt verschijnen er een drietal warnings boven in het
scherm en wordt de opmaak niet goed weergegeven.

De warnings zijn:
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in
.../t3lib/class.t3lib_tcemain.php on line 4738
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
started at .../t3lib/class.t3lib_tcemain.php:4738) in
...typo3conf/ext/auxdataviewer/pi1/class.tx_auxdataviewer_dabmodel.php on
line 633
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
started at .../t3lib/class.t3lib_tcemain.php:4738) in
.../typo3/sysext/cms/tslib/class.tslib_fe.php on line 2907

Ik denk eigenlijk dat dit een probleem is van de typo3 installatie en niet
de extentie, maar weet niet waar ik het moet zoeken. Weet er iemand waardoor
deze warnings veroorzaakt worden en hoe ze opgelost kunnen worden? (Of
gewoon uitgeschakeld)

Groeten,
Ronald