[TYPO3-UG Dutch] Onderwerp op de gebruikersdag

Inigo grimb at live.nl
Mon Jun 9 09:46:48 CEST 2008

Hi lijst

Daar (zie onder) ben ik (beginner) natuurlijk helemaal voor.

Ik zelf zou foutopsporings methodes / denkwijzen interessant vinden. Ik merk
dat ik, redelijk goed bekend met CSS, HTML, Javascript, PHP en MySQL in die
omgevingen heel snel weet hoe een testje op te zetten of een subprobleem te
maken van iets dat niet werkt.

Met Typo3 heb ik voortdurend het gevoel "er niet bij te kunnen" en heb
vervolgens ook geen enkele clue waar naar oplossingen te zoeken, in de TS in
de template of nog anders.
Zoals laatst Daniel (ik noem hem voortaan Goeroeburg) mij ontzettend goed
geholpen heeft door simpel een  wrap <ul> toe te voegen. Ik had zelf niet
kunnen deduceren dat daar het probleem lag.

Is dat wat?

grt I.

  _____

> Poe . . .
> Jongens, clementie. Ik ben geen goeroe. En wat nog erger is, ik heb maar
> 3 kwartier.
>
> Zelf had ik veel meer gedacht aan iets voor beginners en semi-gevorderden.

 Hi lijst

Daar ben ik (beginner) natuurlijk helemaal voor.

Ik zelf zou foutopsporings methodes / denkwijze interessant vinden. Ik merk