[TYPO3-UG Dutch] Onderwerp op de gebruikersdag

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Sat Jun 7 16:52:11 CEST 2008

Beste T3 Enthousiastelingen,

Ik ben het met Daniel eens, Tx_Commerce is een "brug" te ver voor 3/4 uur.
Een kompleet dagdeel zal meer effect hebben. Wellicht iets voor een aparte
(dag) sessie?
Hier zijn zeker belangstellenden voor. Kunnen we misschien de bouwers ook
uitnodigen.
Ik zou zeggen roep maar wie er voor is.

ps Daniel het is natuurlijk een compliment dat het aan je gevraagd is!!

Kees van der Hall.