[TYPO3-UG Dutch] Onderwerp op de gebruikersdag

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jun 7 16:30:39 CEST 2008

Patrick Scholman schreef:
> Waar ik wel geïnteresseerd zou zijn is een tt_products installatie met
> integratie in een betaalsysteem... OF, als er meer voorstanders van
> commerce zijn, dan die extensie...

Poe . . .
Jongens, clementie. Ik ben geen goeroe. En wat nog erger is, ik heb maar
3 kwartier.

Zelf had ik veel meer gedacht aan iets voor beginners en semi-gevorderden.

Zo in de sfeer van:
  - Hoe moet ik beginnen? De grote lijnen van het opzetten van een TYPO3
website
  - Wat is er aan "Vliegende start" producten
  - Handige hulpjes in mijn dagelijks leven als TYPO3-er
  - Wist je dat? Over verborgen trucs in TYPO3
  - Met TSconfig de backend aanpassen
  - Attentie punten voor de zoekmachine optimalisatie (DO's, DONT's en
metatags)
  - Backend gebruikers beheer
  - De geheimen van de installtool
  - Hoe maak ik een vertaling of pas die aan
  - etc. (om de 10 vol te maken)

Laten we zeggen dat je hieruit een keuze maakt of er iets in dezelfde
trant aan toevoegt.