[TYPO3-UG Dutch] GMENU_LAYERS i.c.m. een zelfgebouwde template

Inigo grimb at live.nl
Fri Jun 6 14:31:04 CEST 2008

Hi lijst

Is er nog meer documentatie met voorbeelden over hoe je een dynamische
dropdown maakt?

Ik ben al weer een behoorlijk aantal uren bezig en nog geen steek
opgeschoten. Dit:

http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_
tsbyex/0.0.16/view/7/7/

is wel heel erg summier wat mij betreft.

Het lukt overigens wel om genoemde TS op de testsite toe te passen met
werkende links (ja nogal wiedes).

Het lukt ook om in combinatie met mijn eigen html template een menu met deze
kleurstelling  en mijn eigen titels te genereren maar ja dan werken de links
en de css van het template weer niet en ik zie geen content.

Maar het combineren van mijn eigen HTML/CSS template en TS met stukken van
de documentatie levert heel verrassende ongewenste effecten op die ik niet
zal beschrijven.

Heeft iemand een goed voorbeeld voor me (HTML/CSS template én TS) of een
verwijzing naar een tutorial o.i.d.?

Bij  voorbaat dank

Grt I.

p.s. is het wel mogelijk om de style van de menu en dropdown vanuit CSS aan
te sturen of kan dat alleen vanuit TS met x , y enz.?