[TYPO3-UG Dutch] Problemen met stabiliteit site Typo3 v4.2.0

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Thu Jun 5 18:55:59 CEST 2008

Hallo Felippe,
Het effect dat je een nieuwe pagina pas later ziet heb ik ook bij een site
in v4.1.1.
Wat ik storend vind in de BE is klikken op een pagina in de paginaboom met
de linker knop.
Dan komt de selectie Show, Edit enz. maar dan zit de mus precis op het
randje.
50% kans dat je de muis de verkeerde kant uit beweegt. Kan je weer opnieuw
beginnen.

Vriendelijke groet, Kees van der Hall