[TYPO3-UG Dutch] Problemen met stabiliteit site Typo3 v4.2.0

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Jun 5 11:16:07 CEST 2008

Hoi allen,
er gebeuren toch hele gekke dingen die ik niet kan plaatsen. Nu ook
bij een kale site.

Als ik op de "nieuwe" site een pagina toevoeg, is deze niet direct
zichtbaar. Pas na het legen van de cach is deze zichtbaar (overigens
alleen een content page, dus geen tt_news).

Het gekke is dat dit niet consequent optreedt. Ik heb nu werkelijk
geen idee waar ik moet zoeken.

Wie oh wie kan me in de goede richting helpen?

Gr Felippe

Op 3-jun-2008, om 22:09 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: