[TYPO3-UG Dutch] mailform en realurl

Thorwald van de Ven t.vandeven at comitt.nl
Wed Jun 4 15:25:08 CEST 2008

Martin,

Bedankt voor je feedback. Mijn grote uitdaging tot nu toe met RealURL zat in
het feit dat mijn site op een shared windows omgeving draait. Ik zou niet
weten of ik zo bij de betreffende logfiles kan komen om uit te zoeken of het
een verouderde url betreft. Ik heb zelf alle cashe binnen typo3 geleegd en
de url-namen nogmaals nagelopen. Hoe kan ik binnen typo3 er zeker van zijn
dat ik geen verouderde url's heb om dit probleem de kop in te drukken? Ik
maak overigens gebruik van meerdere webforms en deze geven allemaal
hetzelfde probleem.

groet,

Thorwald van de Ven