[TYPO3-UG Dutch] mailform en realurl

Thorwald van de Ven t.vandeven at comitt.nl
Tue Jun 3 17:17:36 CEST 2008

L.S.,

Ik ben al geruime tijd bezig om realurl volledig werkend te krijgen in mijn
website. Het zag ernaar uit dat alles werkte, maar na het testen van de
webformulieren gaat het toch fout. Na het invullen van het formulier en op
verzenden te drukken, wordt ik doorverwezen naar de landingspagina, alleen
wordt er geen mail verstuurd. Ik heb het ook geprobeerd zonder
landingspagina maar dit werkt ook niet. Het werkt wel als ik realurl uitzet
en met de bekende index.php? werk.

Ik lijk wel de enige met dit probleem want ik kan op internet hier niets
over terugvinden. Ik heb geen idee meer waar te zoeken. Ik hoop dat iemand
de onbrekende schakel kan aanreiken.

Alvast bedankt.

Thorwald van de Ven