[TYPO3-UG Dutch] email-form in IE

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Mon Jun 2 16:16:55 CEST 2008

hoi

Dit is vermoedelijk CSS gerelateerd. Het is moeilijk te zeggen waar dit
precies aan ligt zonder dat we de site kunnen zien. Indien het iE6 is,
zou het mogelijk de beruchte dubbele margin bug kunnen zijn. Als je het
te moeilijk vind om op te lossen zou je voor de iE browsers een aparte
CSS kunnen laden en daar de margin 40px aanpassen.

grts Jacco