[TYPO3-UG Dutch] volgorde producten

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Thu Jul 31 18:26:59 CEST 2008

Ik heb het maar op de volgende wijze opgelost:

dit stukje code toegevoegd:

   conf.tt_products.ALL {
     orderBy = {$plugin.tt_products.orderBy}
   }

Als constante 'sorting' opgegeven. Daarna handmatig via phpmyadmin de
sorting kolom geupdate. Ruime sprongen genomen zodat je nog eens een
keer wat kan toevoegen.
Verder maar een systeemmap per categorie gemaakt. Daarna een list view
per categorie gemaakt. Een paar artikelen redundant opgenomen omdat die
in verschillende categorieën vielen.
Uiteindelijk zag het er daardoor wel redelijk geordend uit. Zal wel niet
  de juiste manier zijn maar op dit moment voldoet het.

Groet,

Dick