[TYPO3-UG Dutch] volgorde producten

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Jul 29 11:08:27 CEST 2008

Dag lijst,

ik ben een winkeltje aan het opbouwen met tt_products versie 2.5.4
Er zijn een paar dingen die ik graag zou willen maar waar ik niet uit
kom. Misschien dat iemand van jullie het weet.

1)Hoe kun je de volgorde waarop de producten in de winkel verschijnen
naar je eigen hand zetten? In de list-module staan ze in alfabetische
volgorde, wat voor beheer prima is. Maar op de site zelf worden ze
volgens mij op volgorde van invoer (ID?) getoond. Deze volgorde is niet
altijd de juiste of meest handige.

2) Is het mogelijk om één product aan meerdere categorieën toe te wijzen
of lukt dat helemaal niet? Ik kon het niet vinden. Het zou de
overzichtelijkheid en toegankelijkheid van de shop wel vergroten. Een
oplossing is misschien om artikelen redundant op te nemen in
verschillende categorieën. Dat vergemakkelijkt het onderhoud (bijv prijs
wijziging) weer niet.

Alvast bedankt voor de input.

Dick Sijtsma