[TYPO3-UG Dutch] Related News:

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Jul 30 12:29:06 CEST 2008

Hoi Dick,

Ja, zelf vul ik altijd (altijd? nou ja, vaak wel :-) ) de globale pids
in. En dan, mochten er afwijkingen zijn, een conditie eronder met een
PIDinRootline, globalVars of iets van dien aard.
Templates op aparte pagina's probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. En
dat lukt me aardig. Al zeg ik het zelf.
Ik heb graag de gerelateerde zaken bij elkaar. Dus alles wat over
tt_news gaat, bij elkaar in 1 template. Dan hoef je nooit ver te zoeken.

Daniel