[TYPO3-UG Dutch] Related News:

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Wed Jul 30 11:25:26 CEST 2008

On Wed, 30 Jul 2008 11:08:36 +0200
"Daniel Doesburg [netcreators]" <daniel at netcreators.com> wrote:

> Als het bij jou geen werkende links zijn kan dat komen omdat een
> bepaald gegeven niet is ingevuld.
> Ga naar de rootpage, template, constants editor, tt_news
> Vul daar de PIDs in met de juiste waarden.
> Dan "zou het moeten werken".

Daniel, je mag dan een klein denkraam hebben volgens eigen zeggen, maar
bovenstaande heeft mijn probleem in een klap opgelost. Hoewel ook
Christiaan bedankt wordt is deze oplossing van jou sneller en schoner
en doet precies wat ik wil. Ik had inderdaad de pids niet ingevuld op
globaal niveau. Doe ik bijna nooit. Regel dat meestal in de pagina's
zelf, maar moet ik wellicht toch aanpassen ook voor andere plugins.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxce snv94 ++