[TYPO3-UG Dutch] tt_news categorieën

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jul 27 16:54:17 CEST 2008

dick hoogendijk schreef:

> Ik heb nu in de listview dat alle berichten getoond worden. Dat kan als
> een rommeltje overkomen als je wat meer structuur wilt dmv categorieën.
Een paar ideeën:
Maak een "hoofd"-pagina met een van de smaken van de sitemap.
Maak subpagina's aan per categorie.
Dus dan kan de bezoeker een voorselectie maken. Een alternatief voor AMENU

Leg meerdere plugins op je pagina zodat op die manier de berichten per
categorie bij elkaar staan.

> Wat jij hierboven beschrijft, "je met een klik op een categorienaam
> alleen nieuwsitems overhoudt in die categorie", klinkt mij goed in
> de oren.
Derde tabje van de plugin, op een na laatste veld: Categorie Tekst Link
Modus (waar die naam op slaat weet ik niet, maar de bedoeling wordt gauw
duidelijk).

> Mischien moet ik hier toch een pagina aan wagen. Zoiets als "maak hier
> zelf uw keuze" ;-)
Zie boven

> Dank voor het meedenken. Ik houd me aanbevolen voor verdere
> gedachtenspinsels.

Hierbij. Veel plezier.

En eh . . . Je weet dat tt_news nog BETA is hè? :-)

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg