[TYPO3-UG Dutch] Commerce multi-language opzetten

Stef Vossen stef.vossen at gmail.com
Sat Jul 19 13:53:59 CEST 2008

Ik heb in de map tcafiles in alle betreffende bestanden de code
aangepast naar bijv. " tx_commerce_articles.sys_language_uid =
sys_language_uid " .

Voor hoofdcategorieen en producten lijkt het nu te werken. Bij
subcategorieen werkt het alleen nog steeds niet.

Stef

Op 18 juli 2008 14:10 heeft WP Perquin <perquin at yuplounge.nl> het
volgende geschreven: