[TYPO3-UG Dutch] Iemand een idee?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Jul 18 16:00:23 CEST 2008

Hoi WP,

> Bij mij werkte het. Ook de error pagina's.

Klopt, ik zag het volgende in de template staat:

plugin.tx_srfeuserregister_pi1.defaultCODE = EDIT

en daardoor wilde het blijkbaar niet meer zoals vroeger met die nieuwe
versie. Nu ik dit heb veranderd in :

#plugin.tx_srfeuserregister_pi1.defaultCODE = EDIT

uitgecommentarieerd dus gaat het wel goed. Dus wellicht dat dit ook het
antwoord is waar Harry Bos op zit te wachten. Ik heb het in ieder geval weer
werkende gekregen door bovenstaande aanpassing. Ik moet dit alleen nog
doorvoeren bij www.goededoelenwereld.nl maar dat komt wel een keertje ;-)

Groeten,
Jordan van Bergen