[TYPO3-UG Dutch] Iemand een idee?

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Thu Jul 17 21:33:18 CEST 2008

Bij mij werkte het. Ook de error pagina's.

Misschien moet je je eigen cache even legen.
Dit kreeg ik na het intypen van wat onzin. Ook bij foutjes werden die netjes
gemeld.

  Nieuwsbrief aanmelden
Geachte vbnvcbnvbn vbnvbnvbnvbn,
Your membership cvbvchjcvjhcj has been created. Your e-mail address
vbnvbnvbn at fdgsdfgsdfg.nl is being used. Now you are registered at Biblionef
nieuwsbrief gedeelte.

Vriendelijke Groet,

Biblionef Nieuwsbrief