[TYPO3-UG Dutch] Smoothgal en sifr

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Tue Jul 15 22:18:30 CEST 2008

Daar is volgens nu juist deze parameter voor: zodat de z-index ook effect heeft.
Heb je de z-index ook goed staan Ellen?
Bij mij werkt de combinatie van LightBox en Sifr n.l. prima:
http://www.roguesheep.nl/galtest

Ik ken smoothgal zelf niet maar ik neem aan deze op een zelfde manier werkt (met
css dus) als lightbox?

Groeten,
Pascal