[TYPO3-UG Dutch] Rich Text Editor en images

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Tue Jul 15 15:00:46 CEST 2008

Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje over de Rich Text Editor (RTE) in combinatie met de
extensie sr_quiz. Binnen de RTE kan ik een afbeelding toevoegen, maar
wanneer ik het opsla en weer op de pagina terugkom, is de afbeelding
verdwenen.

Ik heb ook in de database gekeken, en daar wordt hij ook niet goed
opgeslagen. Verschillende opmaakdingen worden niet opgeslagen in de
database, zoals het underlinen van een woord.

Kan iemand mij vertellen waaraan dit ligt en/of hoe ik dit op kan lossen.

Groeten,
Stepahan