[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 vertaling

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Wed Jul 2 20:57:20 CEST 2008

Hi Kees,

Het lijkt mij wel dat je dat kunt vragen. Mij persoonlijk lijkt het handig
dat er op een gegeven moment een standaardisatie lijst is van termen. Hebben
we het over 'template' of 'sjabloon'. Dat moet de allereerste stap zijn de
we kunnen zetten. Daarna is het vertalen niet zo veel werk meer. Misschien
nog de inrichting van een redactie?

Gr. en tot vrijdag.

Ric

Op 2 juli 2008 20:45 heeft Kees van der Hall <KvdHall at xs4all.nl> het