[TYPO3-UG Dutch] Via Typo3 serverruimte in MB's bekijken

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Jul 2 16:17:49 CEST 2008

Dag Harry,

Ouwe bofkont! Laat er nu een extensie zijn die allemaal info geeft.

The module display information about:
*system facts like Uptime, CPU, Memory, SCSI, IDE, PCI, Ethernet,
Floppy, and Video
*logged in users
*running processes
*network statistics
*database statistics
*system log files

The extension is meant to be used on Unix machines. It might be possible
to use the extension on Windows machines, but that's not tested.

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/cc_sysinfo/1.0.2/view/1/1/

Voor mij is het al een poosje geleden dat ik deze gebruikt heb. En of
het allemaal nog werkt onder PHP5 en T3.4.2 durf ik je niet zeggen. Maar
het is een poging waard.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg