[TYPO3-UG Dutch] Via Typo3 serverruimte in MB's bekijken

Harry Bos harry.bos.2008 at gmail.com
Wed Jul 2 15:39:06 CEST 2008

Dag Lijst,

Voor een CMS selectie: kan ik "met" Typo3 webredacteuren inzicht geven
hoeveel vrije MB's er op de server zijn?
Ik heb de extensie webshell gevonden maar ik denk dat de "gewone"
redacteuren niet uit de voeten kan met shell access.

Als er geen extensie is "what does it take" om deze informatie via Typo3
aan webredacteuren te tonen?

Ik stel me voor een knopje in een module gelabeld "serverinfo" en dan
info geeft met de gebruikte en beschikbare serverruimte.

THNX voor het meedenken!
Grt,
  - Harry -