[TYPO3-UG Dutch] tt_news rgsmoothgallery LIST/LATEST/SINGLE configuratie

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Jul 1 10:42:20 CEST 2008

Hoi

Voor condities kun je even kijken in de tsref, bijv. hier
http://ben.vantende.net/t3docs/tsref/   (Hoi ben ;-) )

Stel je definieert in je constants
singlepid = 29

in je setup kan dan

[globalVar = TSFE:id = {$singlePid}]
# ....
# ts die alleen op page id 29 van toepassing is
# ....
[global]

Christiaan uythoven schreef:
> Mmww, ik had de TS toegevoegd aan de pagina, maar niet, zoals je voorstelde,
> een nieuwe TS template toegevoegd. Het werkt dus toch wel op de manier zoals
> jij nu zegt. Bedankt!
>
> Ik vind het alleen geen "schone" oplossing. Het liefst hou ik alle TS code
> bij elkaar, zodat later eventueel wijzigingen makkelijk zijn gemaakt. Stel
> dat je de TT_news Single had willen aansturen in de TS van de mainTemplate,
> hoe had dit dan gemoeten? Je stelt TS code voor de juiste PidList voor, maar
> ik zie dit niet zo voor me...

>>> file.width = 150

>>> plugin.tt_news.rgsmoothgallery {
>>> height = 180