[TYPO3-UG Dutch] FireFox 3

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Jul 1 10:05:40 CEST 2008

Dag Lijst,

ik heb mijn FF browser vervangen door versie 3.0. Ik heb sindsdien wat
probleempjes met de backend van Typo3. Ik vroeg mij af of jullie die ook
hadden en er misschien al een oplossing voor hadden.

1)Als ik na inloggen op 'Pagina' klik verdwijnt het hele linker gedeelte
van de back-end (dat deel waar alle modules in staan) en houd ik alleen
de paginaboom over en het bewerkingsgedeelte. Dit gebeurt ook als ik op
'Lijst' klik. Ik heb wel een workaround gevonden: Ik klik dan eerst op
'Beeld'. Het linker menu blijft dan wel geopend. Ook komt de boom dan in
het middelste gedeelte en het bewerkingsgedeelte verschijnt dan ook op
de juiste plek. Daarna kan ik op de normale wijze naar alle onderdelen
uit het menu navigeren, dus ook naar pagina en lijst.

2) Als ik een pagina uit de paginaboom uitgekozen heb om te bewerken en
ik de content elementen wil bewerken wordt de tekst niet meer getoond in
de Text Editor. Bestaande tekst wordt niet getoond, maar blijft na
opslaan van content element wel aanwezig. Nieuwe tekst kan ik ook niet
toevoegen.

Al met lastige zaken en ik zit er over te denken om terug naar FF
2.nogwat te gaan, tenzij jullie een oplossing weten.

Mijn Typo3 versie is: 4.1.3

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma