[TYPO3-UG Dutch] database relation

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Thu Jan 24 12:55:14 CET 2008

Hee, je hebt gelijk! Als ik Label van de tabel NIET op Klant, maar op een
ander veld zet, en dan onder Set fields Klant selecteer, dan krijg ik wel de
naam van de klant. Ik vind het niet logisch, maarja, zo werkt het wel.

Dankje voor de hint :)
Barbara

"Arjen Hoekema" <arjenhoekema at gmail.com> schreef in bericht
news:mailman.1.1201110474.15462.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...