[TYPO3-UG Dutch] database relation

Arjen Hoekema arjenhoekema at gmail.com
Wed Jan 23 18:48:00 CET 2008

Hoi Barbara,

Als ik het goed begrijp wil je de naam van de klant ook tonen die bij
een opdracht hoort. Volgens mij is het handiger om in de List modus op
het "plusje" te klikken boven de opdrachtenlijst en vervolgens in de
dropdown lijst die verschijnt het klant veld selecteren, deze wordt dan
achter de opdracht weergegeven.

Andere opties zijn: een eigen backend module maken waarin je zelf alle
vrijheid hebt om lijsten te tonen of een verborgen tekstveld laten
vullen met de klant naam en deze aan de label toevoegen (is minder mooi).

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema