[TYPO3-UG Dutch] Aanpassen module teksten mbv TS of TSconfig?

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Tue Jan 22 17:25:45 CET 2008

Beste groep,

is het mogelijk om met TypoScript of vanuit de Tsconfig per pagina teksten van
een BE module aan te passen?
Het gaat dus om de teksten zoals die in de locallang_db.php staan.
Per pagina wil ik n.l. de naam van de mogelijke toe te voegen records aanpassen
afhankelijk van de context waarin de pagina staat.
Bijvoorbeeld ipv van 'News' de tekst 'Artikel' tonen op pagina A en
'Nieuwsbericht' op pagina B.

Normaal zou ik het aanpassen in de locallang_db.php zelf maar aangezien de naam
per pagina kan verschillen, zoek ik in de TS regionen naar de oplossing.

Alvast dank,
Pascal Cramer