[TYPO3-UG Dutch] feuser logout

Jean-Pierre Defeyter jean-pierre at defeyter.net
Mon Jan 21 22:13:25 CET 2008

Dag Daniel

Onetimeaccount voldoet toch niet helemaal aan de noden

Is het schrijven van een hook
(function registrationProcess_afterSaveCreate($recordArray,
&$invokingObj))in sr_feuser_register Soms een mogelijkheid

Probleem is dit dit nu toch wel iets nieuw is voor mij
Is hierover wat documentatie beschikbaar of kan er iemand mij hiermee op weg
helpen

Thx
Jean-Pierre