[TYPO3-UG Dutch] standaard module voor het verhuren van huisjes?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jan 20 14:40:26 CET 2008

Hoi Daniel,

> Dit ziet er inderdaad erg uitgebreid uit. Bedankt voor het doorsturen. Ik
> ben op zoek naar een extensie voor een makelaar en stond op het punt daar
> ook een mail over te sturen. Onder 'real estate' of 'property' was bar
> weinig te vinden, liep dus eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan als
> Jordan. Hier kom ik direct een stuk verder mee.

Dank voor je antwoord. Ik ga het eens bekijken zodra ik de tijd er voor kan
vinden ;-)

Eens kijken of de gevraagde functionaliteit er ook in zit. Men vraagt
namelijk of de module kan aangeven wanneer het huisje bezet/vrij is (dan
hebben we interesse). Eens kijken of dit mogelijk is met deze extensies.

Groeten,
Jordan