[TYPO3-UG Dutch] standaard module voor het verhuren van huisjes?

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Sun Jan 20 14:34:29 CET 2008

Daniel,

Dit ziet er inderdaad erg uitgebreid uit. Bedankt voor het doorsturen. Ik
ben op zoek naar een extensie voor een makelaar en stond op het punt daar
ook een mail over te sturen. Onder 'real estate' of 'property' was bar
weinig te vinden, liep dus eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan als
Jordan. Hier kom ik direct een stuk verder mee.

Groeten!
Rik