[TYPO3-UG Dutch] Duplicate entry '46-222419149' for key 1

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue Jan 15 09:59:14 CET 2008

Hi Willem,

Dit is een bekende bug die nog niet is opgelost. OP het moment dat je de
debug modus uitzet in TYPO3 zie je de melding niet meer.

(en inderdaad, dit is geen oplossing).

Ric

Op 15-01-08 heeft Willem 2program <wpsmp at post.com> het volgende geschreven:

> In ZendPlatform krijgen we bij regelmaat een database eroor melding met
> als reden Duplicate entry '46-222419149' for key 1.
> Hij vind plaats bij de insert van een query.
> Zoekende op Google zie ik dat het een vaker voorkomend probleem is. Het
> heeft te maken met de tabel cache_pagesection Errug irritant. De vraag is
> dan ook. Hoe kom ik er vanaf? Want de oplossing heb ik niet kunnen vinden
> (de cache uitzetten is niet mijn bedoeling).
> werk met versie 4.1.3
>
> willem
>
> --
> Want an e-mail address like mine?
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Werken bij alterNET? Vacature Systeembeheer, PHP ontwikkelaar, TYPO3
developer. www.alternet.nl/?418

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.