[TYPO3-UG Dutch] Duplicate entry '46-222419149' for key 1

Willem 2program wpsmp at post.com
Tue Jan 15 05:48:43 CET 2008

In ZendPlatform krijgen we bij regelmaat een database eroor melding met
als reden Duplicate entry '46-222419149' for key 1.
Hij vind plaats bij de insert van een query.
Zoekende op Google zie ik dat het een vaker voorkomend probleem is. Het
heeft te maken met de tabel cache_pagesection Errug irritant. De vraag is
dan ook. Hoe kom ik er vanaf? Want de oplossing heb ik niet kunnen vinden
(de cache uitzetten is niet mijn bedoeling).
werk met versie 4.1.3

willem

--
Want an e-mail address like mine?