[TYPO3-UG Dutch] tt-guest gastenboek; labels niet zichtbaar

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jan 6 19:01:07 CET 2008

Hoi Lennert,

Je moet de vertalingen niet in de Constants zetten maar in de Setup van
je template.
En die 100.01% zou ik mooi zo laten staan. Dat is een van de manieren om
IE in het gareel te krijgen.

Voeg liever iets toe in de geest van:
table {font-size: 80%}

En dat dan na de plek waar die 100.01% staat.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg