[TYPO3-UG Dutch] tt-guest gastenboek; labels niet zichtbaar

Lennert Bijl lennertbijl at tormentil.nl
Sun Jan 6 18:03:37 CET 2008

Helemaal geen stomme vraag: inderdaad ik zag al geen thumbnails in de
backend. Ik ga Imagemagick direct installeren (zie je wel... een noob!)

Ik zal eens proberen die 100,01% (?? vreemd percentage!)  aan te passen.
Kijken wat dat doet.

Bedankt voor je hulp!

Lennert

Op 06-01-08 heeft Patrick Broens <patrick at patrickbroens.nl> het volgende
geschreven:

> Hoi Lennert,
>
> Stomme vraag misschien, maar draait Imagemagick of Graphicsmagick wel op
> jouw server? Zie je wel thumbnails in het backend?
>
> Lettertypegroottes heeft te maken met je CSS. In je  body staat een
> grootte aangegeven van 100.01% en die neemt de table over. Voor de rest
> van de site lijk je wel andere groottes mee te geven.
>
> Patrick

> geen
> fotoweergave
> wordt