[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe Website Language

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Thu Jan 3 14:34:19 CET 2008

Ik heb een drietalige website. Hij werkt helemaal goed, behalve als er een
locallang.php bestand wordt geraadpleegd.

Default (Nederlands) en Engels werken goed, maar Fries pakt hij niet.
Onder Languages staat standaard Frisian met als ISO code FY. Ik heb een
Website Language "Fries" met Select Official Language (ISO code): "Frisian"
aangemaakt.
Als ik in een locallang.php bestand een array 'fy' aanmaak en naar het
Friese gedeelte van de pagina ga, pakt hij de 'en' array en niet de 'fy'...

Weet iemand een oplossing?

Bedankt,
Barbara