[TYPO3-UG Dutch] Typo session met meerdere domeinen

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Tue Feb 26 16:48:00 CET 2008

Hallo Daniel,
Ik heb twee websites in één boom.

web
|_website a
|_website b

Deze twee websites hebben hun eigen domein(en). Frontend users moeten hun gegevens
op beide websites kunnen beheren, zonder opnieuw te moeten inloggen. Ik maak gebruik van sr_feuser_register.

Zodra ik op "website a" ben ingelogd ben ik niet ook ingelogd op "website b". Dit is wel de bedoeling.

Bij php.ini kwam ik uit met instellingen als: ini_set("session.cookie_domain","mydomain.com")

Ik hoop dat ik zo duidelijk ben. Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,
Jeroen