[TYPO3-UG Dutch] Typo session met meerdere domeinen

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Tue Feb 26 16:32:42 CET 2008

Hoi Jeroen,

Je bent niet erg duidelijk met wat je hebt en wat je wilt.

Heb je al die websites in één tree? Dan is een gebruiker die in één
website is ingelogd, automatisch in alle websites ingelogd.

Maar aangezien je php.ini noemt, denk ik (waarom weet ik eigenlijk niet)
dat je meerdere aparte websites met één source hebt.
Dan zul je met SSO (single sing-on) moeten werken.

Overigens ben ik benieuwd waarom je php.ini noemt. Ik kan me zou gauw
niet voorstellen dat het er mee te maken kan hebben.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?