[TYPO3-UG Dutch] RTE op een mac

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Feb 16 09:19:52 CET 2008

4.2 is nu in ieder geval in beta, dus alle functionaliteit die er in moet
zitten is er, en het wordt gevraagd om dit te testen...

Dus Henjo, leef je uit ;)! Mooie functionaliteit is de code highlighting in
de TYPOscript editor.

Ric

Op 15-02-08 heeft Henjo Hoeksma <hphoeksma at stylence.nl> het volgende
geschreven:

--
Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Werken bij alterNET? Vacatures PHP ontwikkelaar, TYPO3 developer.
www.alternet.nl/?418

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.