[TYPO3-UG Dutch] RTE op een mac

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Fri Feb 15 22:42:11 CET 2008

Het is een bekend issue dat de gangbare rte's niet draaien onder de
engine waar safari (en ook opera) op draait.

Persoonlijk ben ik geen favoriet van tinyRTE en werk op mijn mac
voornamelijk op FF.

Ik ben benieuwd hoe stabiel de 4.2 htmlArea is op safari!

In ieder geval een goed iets dat er meer mensen Mac gebruiken ;-)

Mijn advies zou zijn: klant adviseren ff te gebruiken en bij een
stabiele 4.2 kan hij overstappen naar safari...

Have fun!
Henjo
On 2008-02-15 09:50:36 +0100, "Natural Designs [Jorg]"