[TYPO3-UG Dutch] Powermail

Eduard Renger eduard at renger.info
Thu Feb 14 17:38:45 CET 2008

Jorg,

Zelf gebruik ik de pbsurvey extensie van Patrick veel. Enige jammere is dat
deze de resultaten niet direct mailt (is daar natuurlijk ook niet voor
bedoeld), maar ik vertel mijn gebruikers dan altijd dat ze boel maar
regelmatig moeten downloaden. En voor de meeste situaties (bijv in het
geval van aanmeldingen voor weekenden ofzo) werkt dat uitstekend.

gr.
Eduard