[TYPO3-UG Dutch] Powermail

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Thu Feb 14 12:13:02 CET 2008

Hoi Eduard,

Het klopt inderdaad dat sommige zaken nog niet optimaal werken..
Ik heb ook gekeken naar andere mail extensies die multi page mogelijkheden
hebben, maar dat viel een beetje tegen. Ik heb gekeken naar mailformplus,
maar dat is niet echt gebruikersvriendelijk.. mijn klant moet namelijk
regelmatig het email formulier aan kunnen passen (prijzen e.d. ) en bij
mailformplus lijkt me dat niet handig aangezien dit met een template werkt..

Ik sta open voor andere extensies dus als je er een weet .. :-)

Groet,
jorg