[TYPO3-UG Dutch] <div> om tt_content element door redacteuren te bepalen

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Dec 16 13:03:57 CET 2008

Een ander nadeel bij het gebruik van de Templateparser t.o.v.
TemplaVoila t.a.v. frames om tt_content elementen is dat je niet een div
kunt plaatsen om meerdere content elementen tegelijk.

Ook kun je lekker freaken met kolommen in TV zodat je een redacteur als
ware het een krant een pagina kan laten opmaken
http://cultblender.org/index.php?id=62

Toch best de moeite waard hoor om es te experimenteren met TemplaVoila ;)